Ik zelf heb meer dan 20 jaar als secretaresse gewerkt bij meer dan 20 verschillende bedrijven.
Dit heeft mij de mogelijkheid geboden om veel ervaring op te doen.
Ik heb bij zeer uiteenlopende bedrijven gewerkt. Van een machinebedrijf tot een reklamebureau.
Na jaren in loondienst heb ik besloten als zelfstandige aan de slag te gaan en als zzp-er te gaan werken. En dit bevalt uitstekend!

Overzicht werkgevers:

Management assistente bij Saxion Hogescholen, Enschede 
Bestuurssecretaresse Graafschap College
VerkoopsecretaresseNAWI B.V., Borculo
Directiesecretaresse, Expertis Onderwijsadviseurs, Enschede
Internationaal Secretaresse voor sales manager, Hosokawa Micron B.V., Doetinchem/Lelystad
Secretaresse Rotor B.V., Eibergen
Secretaresse, ABCTA, Lochem
Verkoop medewerkster binnendienst, Nedap N.V. Groenlo
Verkoop medewerkster binnendienst, Vredestein Fietsbanden B.V.
Secretaresse, ABC Vastgoed VvE-Management B.V. Arnhem
Secretaresse, Cebeco Meat Products B.V.
Directiesecretaresse, Lugarde B.V. 

          

Opgedane ervaring:

    

Plannen van afspraken
Bijhouden van e-mail
Voorbereiden van bestuursvergaderingen
Notuleren
Postafhandeling
Verzorgen van uitgaande correspondentie
Archiefwerkzaamheden
Notuleren van Directieraad, portefeuillebijeenkomst, MR-overleg en communicatie-overleg.
Voorbereiden van Directieraad, Portefeuillebijeenkomst, visiebijeenkomst, managementgesprekken met de sectoren
Plannen van teamgesprekken met cvb en sectordirecteuren
Inplannen van afspraken.
Jaarlijks (mede)organiseren van kerstpakketten voor de ca. 800 medewerkers,
Jaarlijks (mede)organiseren van het versturen van de kerstkaarten van de sectoren,
Jaarlijks (mede)organiseren van de jaarafsluiting van de sector bedrijfsvoering.
Jaarlijks (mede)organiseren van de nieuwjaarsbijeenkomst.
Plaatsen van nieuwsberichten op medewerkersportal, deelnemersportal en website en 1x per jaar bijwerken van opleidingenzoeker).
Uitwerken van offertes en orderbevestigingen
Bewaken van traject van de orderbevestigingen.
Offertes, orderbevestigingen en verkoopoverzichten genereren.
Ontwerpen en aanpassen van voorlichtingsmateriaal
Bijhouden van de website.
Agendabeheer
Managementteamvergaderingen notuleren
Organiseren van bijeenkomsten en interne en externe trainingen
Mailingen verzorgen
PowerPoint presentaties maken 
0ntwerpen maken voor panelen of doeken
Order- en offerteoverzichten genereren
Verkoopoverzichten maken met Excel
Testrapporten uitwerken
Facturatie
Voorbereiden bezoek buitenlandse klanten (hotelkamers, materiaal, documenten)
Bezoekers ontvangen
Telefoonbediening (Nederlands, Engels en Duits)
Diverse verkoopoverzichten maken met Excel
Adressenbestand bijhouden m.b.v. AS-400
Werkzaamheden afd. Inkoop
Typewerkzaamheden m.b.v. Word
Maken van overzichten/tabellen/grafieken met Excel
Maken van Powerpoint presentaties
Beheer van alle 20 handboeken in Word
Bijhouden van abonnementen op vakbladen in Access
Orderverwerking
Klachtenbehandeling
Facturatie en coderen/inboeken van rekeningen
Commerciële gegevens verwerken voor vertegenwoordigers
Uitwerken van notulen m.b.v. dictafoon in Word
Postbehandeling
Verzorgen van mailingen en adressenbestand